مرکز سخت افزار ایران ظرف مدت زمانی کوتاه به سبب ارائهی خدمات تضمینیِ پس از فروش و انجام تعمیرات با کیفیت، توانسته است اطمینان مشتریان خود را بیش از پیش به خود جلب کند و در صدر مراکز خدمات پس از فروش در قیاس با دیگر همکاران خود قرار گیرد. صبر و حوصلهی کارشناسان این مجموعه در حینِ کار و ارائهی راهنماییهای مورد نیاز به مشتریان گرامی، از دلایلی است که موجب محبوبیت و موفقیت مرکز تعمیرات اچ پی در امر خدمترسانی گشته است.
از سویی دیگر مدیریتِ مرکز تعمیرات اچ پی، همواره بر ضرورت مدیریت گارانتی و خدمات پس از فروش تأکید ویژهای داشته و پرسنلِ متخصص خود را مم به اجرای اصول مشتریمداری نموده است. کادر فنی و مهندسان این بخش به تمامی مهارتهای مورد نیاز جهت انجام تخصصیترین تعمیرات نیز تسلط دارند. این اطمینان از آنروست که مدیریت مجموعه تعمیرات اچ پی، مهندسان و کارشناسان مرکز تعمیرات اچ پی را پس از انجام آنالیزهای متعدد به همکاری فراخوانده است. کارشناسان این مرکز ضمن ارائهی مدارک بینالمللی مم به حضور در دورههای تخصصی میباشند که در سیکلهای یکماهه و سه ماهه بصورت مداوم از سوی مدیریت این مرکز برگزار میگردند. این دورههای آموزشی به منظور بهروزرسانی اطلاعات و بهرهمندی از جدیدترین متدهای تعمیرات صورت میگیرد. برخی از این دورهها به صورت مجازی و با حضور استادان خارجی برگزار میگردند.
برای خواندن ادامه مطلب روی لینک کلیک کنید
ادامه مطلب
درباره این سایت